minecraft

minecraft

هرچی راجب ماین کرافت لازم داری هست.
minecraft

minecraft

هرچی راجب ماین کرافت لازم داری هست.

آموزش نصب مپ بر روی اندروید ماین کرافت

سلام سریع میرم سراغ اصل مطلب برای این کار شما باید چند گام را پیش ببرید

_شما به یک برنامه مدیریت فایل نیاز دارید اینم لینکشhttps://cafebazaar.ir/app/com.rhmsoft.fm/?l=fa در کافه بازار


_در اینترنت یا در همین سایت فایل مپ مورد نظرتون رو دان کنید


_وارد برنامه شوید و فایل مورد نظر را پیدا کرده و کپی کنید


_در قسمت صفحه اصلی برنامه بر روی جستجو کلیک کنید و پوشهminecraftWorlds را سرچ نمایید


_وارد پوشه شوید و فایل را آنجا پیست کنید


_اکنون وارد بازی شده و مپ را در میان لیست مپ ها پیدا کرده و وارد شوید


_لذت ببرید


_نظر فراموش نشه مشکلی داشتید بگید 


_اگه با فایل zipرو کپی کردید و نیومد فایل را از حالت فشرده خارج کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
سبحان شنبه 5 آبان 1397 ساعت 09:45

سلام من به همه ی سایت هایی که این اموزش رو گذاشتن سر زدم روش همشونم امتحان کردم حتی روش شما رو نمیاد اخه من چیکار کنمممم شایدم اشکال از نسخه ی ماین کرافتمه تورو خدا کمکم کنید

سلام.دوست عزیز احتمالا مراحل رو به خوبی انجام نمیدین.به نسخه ماین کرافت مربوط نمیشه.مراحل رو به دقت انجام بفریایید.حتما بعد از دانلود مپ از حالت فشرده خارج کنید.با تشکر از نظر شما.

Yasinml316@gmail.com جمعه 1 تیر 1397 ساعت 22:05

داداش من اصلا پوشه games ندارم

Hiroberain دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 18:01

منظورت از پیست چیه؟

عرفان سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 00:39

من خیلی زور زدم همین کارم کردم ولی نیومد. میاد تو مپا ولی وقتی میزنم روش از بازی خارج میشه چه کنم؟

ali سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 16:05

سلام من پوشه minecraftworld ندارم چیکار کنم
کجا و چجوری بسازم

minecraft سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 00:04

چطوری از حالت فشرده خارج کنیم؟؟؟؟

سلام با برنامه های مختلفی امکان پزیر هست. winrarخوبه

مهدی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 15:51

منظورتان از فایل مورد نظر چیه؟

سلام همون مپی که از وبلاگ ما یا از دیگر وبسایتها دانلود کردید.

_مپ یا سرزمین هایی که دانلود میکنید به صورت فایل زیپ هستند آن را از حالت فشرده خارج میکنیم و ادامه کار...

عرفان سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 11:42

من همه کارارو کردم ولی نیومد

سلام

یکبار فایل رو از حالت فشرده خارج کنید و قرار دهید.ممنون

رضا شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 00:15

سلام
ممنون از آموزش ولی من تو مدیریت فایل پوشه Minecraft world ندارم .
چه‌کنم؟؟؟؟

سلام اگه ندارین مپ هاتون ذخیره نمیشه پس خودتون بسازین
ممنون از نظر شما

Heeva شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 21:41 http://http:/

سلام من تمام مراحله نصب مپ انجام دادم اما نمی دونم قسمت مپ تو بازی کجا هست که مپمو انتخاب کنم¿¿¡

همون جاییکه بقیه مپ ها که میسازی میاد
این فایل ها هم همون جا میاد
شاید شما فایل هارو از حالت فشرده خارج نکردین
یا اینکه فایل رو در محلی اشتباه وارد کردین
بازم مشکلی بود مطرح کنید
ایمیل ما:
mmk8957.12@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد