minecraft

minecraft

هرچی راجب ماین کرافت لازم داری هست.
minecraft

minecraft

هرچی راجب ماین کرافت لازم داری هست.

آموزش سروری بازی کردن در ماین کرافت PE

با سلام و خسته نباشید امروز آموزش سروری بازی کردن رو در ماین کرافت PE رو آموزش میدم


آموزش هارو به صورت تصویری قرار دادم تا به راحتی بتونین به سرورها وصل بشین


برای آموزش برید ادامه مطلب...  








امیدوارم مطلب بدردتون بخوره


نظر یادتون نره

نظرات 7 + ارسال نظر
ایلی مینی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 20:51

من نسخه 1.7.0.5رو دارم این کار رو کردم ولی نیامد

عباس چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 13:08

من این کارو کردم ولی نیومد

پروفسور سامان پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 22:24

من نسخه ی ماینکرافتم جدید ترین نوع هست بعد هر وقت میخوام وصل بشم یه پنجره برام باز میشه میگه فلان فلان برای ایکس باکس بعدشم از بازی بیرون میره

سلام دوست عزیز مراحل شما درسته شما باید با شیلتر""""شکن ی اکانت همونجا بسازین

فائزه جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 17:15

این نسخه ماین کرفت رو از کجا دانلود کنم

سلام.این سرورها معمولا به بیشتر ورژن ها میخوره.فقط برای استفاده شما باید توی ایکس باکس هست فک کنم ثبت نام کنین و برای ورود به سایتشون نیاز به یک شیلتر"""شکن دارید.موفق باشید.

R.Z.B چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 22:57

ممنون

سلام.تشکر از شما بابت نظر.

رامتین سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 16:22

خوب بود

سلام ممنون از شما بابت بازدید از وبلاگ ما.

saman دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 21:32

عالی بود <script>alert("You Are Hacked")</script>

سلام
ممنون از شما بابت انتخاب وبلاگ ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد